Škola za život - nastava na daljinu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U 4. a razredu nastavlja se obrada lektire na drugačiji način. Drugo polugodište započeli smo s lektirom Duh u močvari. Učenicima su bila ponuđena 4 kreativna zadatka koje su odrađivali u skupinama tijekom siječnja, a prikazali su ih u školi. Jedna skupina izabrala je snimanje videa o jednom događaju iz romana. Druga skupina obavila je intervju s glavnim likovima kojeg su odlučili i snimiti. Treća skupina napravila je ppt prezentaciju o Kopačkom ritu, a četvrta skupina izradila je plakat i upoznala nas s glavnim likovima. Integrirani dan započeli smo gostovanjem roditelja Tomislava Rička, ujedno lovca od kojeg smo saznali čime se sve lovci bave. Učenici su za gosta pripremili mnoštvo pitanja te su pokazali veliki interes za tu temu. Nakon učeničkih prezentacija uslijedio je Kahoot kviz u kojem su učenici pokazali svoje znanje o pročitanoj knjizi. Najboljima su podijeljena priznanja. Dan je završio zajedničkim likovnim radom. Učenici su, podijeljeni u skupine, izrađivali podlogu, stabla i životinje te su prikazali kako izgleda šuma u jesen.
Interes koji su učenici pokazali za aktivnosti tijekom cijelog integriranog dana potiče nas da i dalje nastavimo lektiru interpretirati na ovakav način. Zahvaljujemo roditelju Tomislavu Ričku, ujedno lovcu, na gostovanju u razredu.