preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Tražilica
E-dnevnik

Školska pravila

Školski kurikulum

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikulum.pdf

Godišnji plan

Mlijeko u školama

Školska kuhinja

Priloženi dokumenti:
J E L O V N I K za prosinac.docx

Prijevoz učenika

Školska lektira

Udžbenici

Anketa
Smijem li na internetu davati podatke nepoznatim osobama?




Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo ...

Dragutin Domjanić

Volim mlijeko

Dora Pejačević

Projekti, integrirani i tematski dani

PROJEKT U ŠKOLI

(lat.) plan, namjera, nacrt, skica - svaki zaokružen, cjelovit i složen pothvat čija se obilježja i cilj mogu definirati, a mora se ostvariti u određenom vremenu te zahtijeva koordinirane napore nekoliko ili većeg broja ljudi, službi, poduzeća i sl.

Projekt je sredstvo organiziranja međusobno povezanih aktivnosti u određeni redoslijed kako bi se ostvarili unaprijed određeni ciljevi u određenom vremenskom okviru.

Za svaki (dobar) projekt je važno da:

  • ima cilj i rezultira proizvodom (produktom)
  • podrazumijeva složeniji zadatak (koji se razlaže na jednostavnije, rutinske)
  • ima određeno trajanje, tj. rok za završetak
  • u pravilu uključuje rad više (grupa) ljudi
  • podrazumijeva suradnju i koordinaciju svih (grupa) sudionik

Ciljevi projektne nastave:

  • razvijanje sposobnosti za timski rad
  • razvijanje sposobnosti donošenja odluka
  • razvijanje kritičkog odnosa prema vlastitom i tuđem radu
  • uviđanje nužnosti i svrhovitosti podjele rada
  • razvijanje samostalnosti i odgovornosti u radu
  • razvijanje sposobnosti planiranja
  • integriranje zajednički dobivenih rezultata

Vrijednost projekta u školi:

  • učenika upućuje na samostalno/ skupno  učenje, istraživanje, otkrivanje, obradu informacija  te potiče usvajanje novih činjenica i znanstveno razmišljanje;
  • znanje usvojeno otkrivanjem je funkcionalno i lakše dovodi do razine primjenjivosti u svakodnevnim situacijama.

INTEGRIRANI/TEMATSKI DANI

  • suvremeni modeli nastavnog rada
  • povezuju jednu temu/problem  u jednu cjelinu/događaj  kroz predmet ili  više predmeta/međupredmetno;

Nastavni su predmeti  povezani jednim problemom koji se poučava s različitih motrišta, tj. nastava dobiva značajke tematskog učenja.

Takav način rada pomaže učeniku u:

  • stvaranju iskustvenih «veza» dok izgrađuje strukture znanja,
  • promotriti problem s više aspekata,
  • razumijevanju povezanosti prirodnih i društvenih čimbenika u objektivnoj stvarnosti (cjelovit doživljaj svijeta).



preskoči na navigaciju