Škola za život - nastava na daljinu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Literate-Twinners je eTwinning projekt u kojem su sudjelovali učenici OŠ Vladimir Nazor Budinščina, točnije učenici 7. i 8. razreda PŠ Hrašćina školske godine 2020./2021 s Anom Bahat, učiteljicom engleskog jezika.
U projektu je sudjelovalo ukupno 7 zemalja te je u listopadu 2021. projekt dobio eTwinning Nacionalnu oznaku kvalitete koja se dodjeljuje učiteljima s izvrsnim eTwinning projektima. Prijavom za nacionalnu oznaku kvalitete ocjenjuje se osobni angažman svakog pojedinog člana u projekt, a kriteriji za dodjelu oznake kvalitete boduju se kroz pet kriterija (1. Pedagoške inovacije i kreativnost, 2. Integracija projekta u kurikulum, 3. Suradnja partnerskih škola, 4. Uporaba IKT-a te 5. Rezultati, učinak i dokumentiranje).
Projekt je 28. listopada 2021. primio i Europsku oznaku kvalitete koju dodjeljuje Središnja služba za podršku (CSS) učiteljima za rad u projektu. Za Europsku oznaku kvalitete prijava nije potrebna, već je potrebno ispuniti određene uvjete. Jedan od uvjeta jest da je projekt predložen za Europsku oznaku kvalitete od barem jedne Nacionalne službe za podršku (pri čemu svaka nacionalna služba za podršku predlaže tri projekta nagrađena Nacionalnom oznakom kvalitete na osnovu zbroja bodova dobivenih za kvalitetu projekta) te da na projektu rade barem dva partnera koji su već primili Nacionalnu oznaku kvalitete. Europska oznaka kvalitete dodjeljuje se samo jednom godišnje i njena dodjela objavljuje se na eTwinning portalu. O kvaliteti ovoga projekta i predanosti učenika i učitelja uključenih u projekt govori činjenica da su svi učitelji i učenici nagrađeni najprije Nacionalnom oznakom kvalitete u državi iz koje dolaze, a zatim i Europskom oznakom kvalitete.
U samom projektu sudjelovalo je ukupno 17 učitelja te 120 učenika iz čak 7 zemalja (Turska, Tunis, Španjolska, Portugal, Azerbajdžan, Hrvatska, Srbija), a projekt je trajao od svibnja 2020. do lipnja 2021. godine. Službeni jezik projekta koji su učenici koristili u svim aktivnostima bio je engleski.
Ciljevi projekta bili su usvojiti vokabular povezan s medijima i medijskom pismenošću, koristiti web 2.0 alate, izrađivati prezentacije na engleskom jeziku te razvijati digitalne kompetencije naših učenika. Osim toga, naravno, jedan od najvažnijih ishoda bio je povećati svijest učenika o medijskoj pismenosti, dezinformacijama te sigurnosti na internetu.
Učenici su tijekom projekta sudjelovali u raznim aktivnostima kojima su razvijali svoja znanja i vještine. Projekt je započeo upoznavanjem učenika i učitelja te zajedničkim sastancima putem Zoom-a na kojem su se učenici i osobno predstavili. Nakon toga, učenici su, koristeći razne web 2.0 alate izrađivali svoje prijedloge loga i postera nakon kojih je demokratskim glasanjem odabran službeni logo i poster projekta koji se koristio u svim aktivnostima.
Učenici su osim toga izrađivali postere, oblake riječi te brošure s pojmovima iz medijske pismenosti na engleskom jeziku koristeći web 2.0 alate WordArt te Canvu!
Osim toga, velik dio projekta činile su internacionalne grupe u koje su učenici bili podijeljeni koje su na zajedničkim Zoom sastancima prezentirali svoje teme! Svaku internacionalnu grupu koordiniralo je nekoliko učitelja koji su im pomogli u pripremi prezentacija i zajedničkih uradaka! Neki od uradaka uključivali su virtualne izložbe postera, neki videe s internetskim bontonom i sl. Iako je teško pobrojiti sve aktivnosti koje su se radile u sklopu projekta, ovo je neke koje će učenicima i učiteljici Ani Bahat sigurno ostati u najljepšem sjećanju:
Zbirka kratkih priča
https://online.fliphtml5.com/jjzmy/vidt/#p=1
Zajednička reklama na engleskom jeziku
https://www.youtube.com/watch?v=Z7NcgF-e6nc&feature=emb_title
Reklama učenika naše škole na engleskom jeziku
https://www.youtube.com/watch?v=jVWhr91v_7s
Online rječnik pojmova povezanih s medijskom pismenošću
Zajednički kalendar (posteri)
https://pubhtml5.com/skwx/meuq
Zajednički kalendar (logo)
https://pubhtml5.com/skwx/asrp
Internetski bonton (zajednički uradak internacionalnog tima 5 čija koordinatorica je bila učiteljica Ana Bahat)
https://www.youtube.com/watch?v=qBrADJ-qZl4
Video o predavanju učenika 7. i 8. razreda PŠ Hrašćine na temu 'Kako (p)ostati siguran na internetu?' u sklopu eTwinning projekta 'Literate twinners' za učenike, djelatnike i roditelje učenika OŠ Vladimir Nazor Budinščina i PŠ Hrašćina
https://www.youtube.com/watch?v=abY5P9sRRDw
Video animacije o zlostavljanju na internetu rađene u web 2.0 alatau Scratch
https://www.youtube.com/watch?v=Ot9xcPknkhs
Brošure / letci
https://www.youtube.com/watch?v=Sxm8OPHPhZA
Digital Cleanup Day
https://www.youtube.com/watch?v=5JSk0X3eezc