preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Tražilica
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2024./2025.

Priloženi dokumenti:
skolski-kalendar-2024-2025-1.pdf

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 24 25.docx

Školska kuhinja

Individualne konzultacije za roditelje

Priloženi dokumenti:
SURADNJA S RODITELJIMA.docx

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Ožujak 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 85223
Ovaj mjesec: 479
Ovaj tjedan: 435
Danas: 2
Projekti, integrirani i tematski dani

PROJEKT U ŠKOLI

(lat.) plan, namjera, nacrt, skica - svaki zaokružen, cjelovit i složen pothvat čija se obilježja i cilj mogu definirati, a mora se ostvariti u određenom vremenu te zahtijeva koordinirane napore nekoliko ili većeg broja ljudi, službi, poduzeća i sl.

Projekt je sredstvo organiziranja međusobno povezanih aktivnosti u određeni redoslijed kako bi se ostvarili unaprijed određeni ciljevi u određenom vremenskom okviru.

Za svaki (dobar) projekt je važno da:

  • ima cilj i rezultira proizvodom (produktom)
  • podrazumijeva složeniji zadatak (koji se razlaže na jednostavnije, rutinske)
  • ima određeno trajanje, tj. rok za završetak
  • u pravilu uključuje rad više (grupa) ljudi
  • podrazumijeva suradnju i koordinaciju svih (grupa) sudionik

Ciljevi projektne nastave:

  • razvijanje sposobnosti za timski rad
  • razvijanje sposobnosti donošenja odluka
  • razvijanje kritičkog odnosa prema vlastitom i tuđem radu
  • uviđanje nužnosti i svrhovitosti podjele rada
  • razvijanje samostalnosti i odgovornosti u radu
  • razvijanje sposobnosti planiranja
  • integriranje zajednički dobivenih rezultata

Vrijednost projekta u školi:

  • učenika upućuje na samostalno/ skupno  učenje, istraživanje, otkrivanje, obradu informacija  te potiče usvajanje novih činjenica i znanstveno razmišljanje;
  • znanje usvojeno otkrivanjem je funkcionalno i lakše dovodi do razine primjenjivosti u svakodnevnim situacijama.

INTEGRIRANI/TEMATSKI DANI

  • suvremeni modeli nastavnog rada
  • povezuju jednu temu/problem  u jednu cjelinu/događaj  kroz predmet ili  više predmeta/međupredmetno;

Nastavni su predmeti  povezani jednim problemom koji se poučava s različitih motrišta, tj. nastava dobiva značajke tematskog učenja.

Takav način rada pomaže učeniku u:

  • stvaranju iskustvenih «veza» dok izgrađuje strukture znanja,
  • promotriti problem s više aspekata,
  • razumijevanju povezanosti prirodnih i društvenih čimbenika u objektivnoj stvarnosti (cjelovit doživljaj svijeta).



preskoči na navigaciju