preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2023./2024.

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 23 24.docx

Individualne konzultacije za roditelje

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 66356
Ovaj mjesec: 1784
Ovaj tjedan: 420
Danas: 117
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Uključili smo se u kampanju „ZA MANJE OTPADA" (LITTER LESS CAMPAIGN - šk. g. 2015./2016.)
Autor: Kristina Ondrašek, 29. 11. 2015.

 

Iako smo već gotovo deset godina članovi velike obitelji Međunarodne eko škole i ponosni na aktivnu brigu za okoliš, ove školske godine uključili smo se i u kampanju „Za manje otpada“ koju provodi tvrtka Wrigley Hrvatska u suradnji s Udrugom Lijepa naša.

CILJ je kampanje smanjiti otpad te dugoročno utjecati na promjenu navika kod mladih.


Glavni ciljevi su:

  • Podizanje svijesti o utjecaju otpada na okoliš lokalne i šire zajednice.
  • Pomoć učenicima u stjecanju novih znanja i vještina u gospodarenju otpadom.
  • Suradnja škola na promociji odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj.
  • Izvještavanje o tijeku kampanje kroz metodologiju sedam koraka.
  • Obavještavanje o postignutim rezultatima putem medija.

Osnovna tema na kojoj se radi kroz kampanju je otpad.
Otpad je najbolja tema za početak rada s učenicima po pitanju okoliša, zato što je problem otpada lako uočljiv i rezultati njegovog rješenja su odmah vidljivi. Sudjelovanje u kampanji ''Za manje otpada'' pomoći će učenicima da shvate na koji način oni mogu poboljšati i promijeniti svoju okolinu, te ponašanje i navike drugih.

Kampanja se provodi po metodologiji 7 koraka Eko škole prilagođenih temi otpada:

  1. Osnivanje Odbora
  2. Ocjena stanja okoliša
  3. Plan rada
  4. Praćenje stanja i ocjenjivanje
  5. Rad prema kurikulumu
  6. Obavješćivanje javnosti i uključivanje medija
  7. Eko-kodeks na temu otpada, smanjenje otpada ili gospodarenja otpadom

Svaka uključena Eko-škola mora izabrati jedan od slijedećih kriterija koje će pratiti tijekom svoje Litter Less kampanje:
a)      broj komada (pojedinačnog) otpada koji se nalazi u školskom dvorištu na
         početku i na kraju kampanje (mjereno u kilogramima)
b)      broj prikupljenih vreća otpada na početku i na kraju kampanje (izmjereno u
         kilogramima)
c)      količina prikupljenog starog papira na početku i na kraju kampanje
         (izmjereno u kilogramima)
d)     količina ukupnog prikupljenog otpada na početku i na kraju kampanje
        (izmjereno u kilogramima)

  • U ožujku ili travnju 2016. potrebno je organizirati projektni dan.
  • Svaka uključena Eko-škola dobiti će 500 $ u kunskoj protuvrijednosti na dan isplate - sredstva se moraju potrošiti na provođenje Litter Less kampanje.
  • Tijekom kampanje potrebno je pratiti i mjeriti jedan od kriterija koji izaberemo - mi smo izabrali količinu prikupljenog starog papira (izraženo u kilogramima na početku i na kraju kampanje).
  • Početak kampanje je potrebno simbolički obilježiti i promovirati (uključenost cijele škole), te dostaviti izvješće o pokretanju kampanje.
  • Na kraju kampanje potrebno je dostaviti izvješće.
  • Tijekom kampanje provoditi će se vanjska evaluacija od strane Međunarodnog koordinatora, a u kojoj će sudjelovati 10 Eko-škola izabrane od strane Međunarodnog koordinatora.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju