preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2024./2025.

Priloženi dokumenti:
skolski-kalendar-2024-2025-1.pdf

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 24 25.docx

Školska kuhinja

Individualne konzultacije za roditelje

Priloženi dokumenti:
SURADNJA S RODITELJIMA.docx

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 85207
Ovaj mjesec: 463
Ovaj tjedan: 419
Danas: 129
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EKO EKO – „zelena“ lektira u 4.a razredu na drugačiji način
Autor: Andreja Satmari, 13. 6. 2024.

Tijekom mjeseca svibnja učenici 4.a razreda čitali su djelo za cjelovito čitanje „Eko Eko“ poznatog spisatelja Hrvoja Hitreca. Priča ispunjena snažnim eko porukama nadahnula je četvrtaše na zanimljive i kreativne aktivnosti. Pripremili su Lektiru u kutiji. Staru kutiju za cipele su  ponovno iskoristili tako što su ju izvana ukrasili na dva načina – kao čisti planet ili kao izmišljeni planet Zmaz. U radu su koristili otpad prikupljen kod kuće (stare novine, časopisi, plastične boce, tetrapak itd.). U kutiju su stavili predmete koji su povezani s djelom. Bilo je vrlo zabavno prepoznavati predmete koji su u priči i povezivati ih sa pravim događajem ili likom.

Osim opisane aktivnosti, učenici su radili snopove kartica na kojima su zapisivali sve što znaju o likovima i događajima iz djela te sva znanja o ekologiji. Naravno, posebno su bile zanimljive eko poruke koje su učenici osmislili. Svi smo složni da nam svakako treba više zelenila, drveća i cvijeća, a manje štetnih plinova, otpadnih voda i smeća.

Kako bi učenici pokazali kako se sve može pridonijeti zaštiti okoliša, reciklirali su stare kutije i papir i izradili zanimljive didaktičke igre. Njih će njihova učiteljica iskoristiti u radu sa prvašićima sljedeće školske godine.

Kroz drugačiji pristup lektiri tijekom cijele nastavne godine učenici su s većim interesom čitali lektirna djela. Lektira u vrećici i kutiji, snimanje videozapisa, intervjui s glavnim likovima, izrada lutke diva i plakata samo su neke od aktivnosti u kojima su četvrtaši imali prilike sudjelovati i kreativno se izraziti. Cilj ovakvog pristupa lektiri je učenika zainteresirati za čitanje i kreativno izražavanje te ga što aktivnije uključiti u nastavni proces.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju