Škola za život - nastava na daljinu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Tijekom mjeseca svibnja učenici 4.a razreda čitali su djelo za cjelovito čitanje „Eko Eko“ poznatog spisatelja Hrvoja Hitreca. Priča ispunjena snažnim eko porukama nadahnula je četvrtaše na zanimljive i kreativne aktivnosti. Pripremili su Lektiru u kutiji. Staru kutiju za cipele su ponovno iskoristili tako što su ju izvana ukrasili na dva načina – kao čisti planet ili kao izmišljeni planet Zmaz. U radu su koristili otpad prikupljen kod kuće (stare novine, časopisi, plastične boce, tetrapak itd.). U kutiju su stavili predmete koji su povezani s djelom. Bilo je vrlo zabavno prepoznavati predmete koji su u priči i povezivati ih sa pravim događajem ili likom.
Osim opisane aktivnosti, učenici su radili snopove kartica na kojima su zapisivali sve što znaju o likovima i događajima iz djela te sva znanja o ekologiji. Naravno, posebno su bile zanimljive eko poruke koje su učenici osmislili. Svi smo složni da nam svakako treba više zelenila, drveća i cvijeća, a manje štetnih plinova, otpadnih voda i smeća.
Kako bi učenici pokazali kako se sve može pridonijeti zaštiti okoliša, reciklirali su stare kutije i papir i izradili zanimljive didaktičke igre. Njih će njihova učiteljica iskoristiti u radu sa prvašićima sljedeće školske godine.
Kroz drugačiji pristup lektiri tijekom cijele nastavne godine učenici su s većim interesom čitali lektirna djela. Lektira u vrećici i kutiji, snimanje videozapisa, intervjui s glavnim likovima, izrada lutke diva i plakata samo su neke od aktivnosti u kojima su četvrtaši imali prilike sudjelovati i kreativno se izraziti. Cilj ovakvog pristupa lektiri je učenika zainteresirati za čitanje i kreativno izražavanje te ga što aktivnije uključiti u nastavni proces.