preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2024./2025.

Priloženi dokumenti:
skolski-kalendar-2024-2025-1.pdf

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 24 25.docx

Školska kuhinja

Individualne konzultacije za roditelje

Priloženi dokumenti:
SURADNJA S RODITELJIMA.docx

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 85207
Ovaj mjesec: 463
Ovaj tjedan: 419
Danas: 129
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Heidi - djevojčica s planine
Autor: Andreja Satmari, 9. 4. 2024.

Učenici 4.a razreda su tijekom proljetnog odmora čitali jedan od svjetskih klasika dječje književnosti: Heidi, Johanne Spyri. Čitajući djelo upoznali su djevojčicu Heidi koja je živjela na planini s djedom te uživala na pašnjacima u igri s djedovim kozama. Priroda pozitivno djeluje na nju kao i na druge likove iz priče.

Analizu lektirnog djela su učenici odradili kroz integrirani dan. Učiteljica i knjižničarka su pripremile niz zanimljivih aktivnosti i iznenađenja za učenike pa je dan protekao u ugodnom ozračju.

Dan smo započeli sa prezentacijom o Švicarskoj preko koje su učenici doznali osnovne informacije o toj državi i Alpama koje se spominju u djelu. Zatim su učenici prezentirali svoje Kocke pričalice koje su napravili kod kuće kao samostalni rad. Pričali su o događajima iz djela, likovima i njihovom osobinama, poruci te su iznosili svoje dojmove o pročitanom djelu. Uslijedila je natjecateljska igra u kojoj su učenici, podijeljeni u dvije ekipe, u zadanom roku morali složiti događaje kronološkim redom. Nakon igre učenici su, uz pomoć Vennovog dijagrama, usporedili Heidi i Klaru. Iznijeli su sve sličnosti i razlike među ta dva lika iz djela. Zatim su učenici radili u paru. Zamislili su da svi likovi iz djela posjeduju mobitel i njime se služe. Najprije su svi učenici nacrtali što bi neki lik fotografirao, a zatim su se zamijenili za papire i svaki učenik je trebao smisliti kome bi i tko poslao tu fotografiju. Također, trebalo je napisati kratku popratnu poruku.

Dan smo završili izlaskom van, u našu zelenu učionicu. Tamo je učenike dočekalo iznenađenje : servirani kozji sir i svježe kozje mlijeko. Nakon degustiranja, učenici su se likovno izrazili slikajući planinu i prirodu u proljeće.

Svi smo shvatili osnovnu ideju knjige koju je i sama spisateljica zagovarala još za života : Povežimo se s prirodom jer priroda liječi.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju