Škola za život - nastava na daljinu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici 4.a razreda su tijekom proljetnog odmora čitali jedan od svjetskih klasika dječje književnosti: Heidi, Johanne Spyri. Čitajući djelo upoznali su djevojčicu Heidi koja je živjela na planini s djedom te uživala na pašnjacima u igri s djedovim kozama. Priroda pozitivno djeluje na nju kao i na druge likove iz priče.
Analizu lektirnog djela su učenici odradili kroz integrirani dan. Učiteljica i knjižničarka su pripremile niz zanimljivih aktivnosti i iznenađenja za učenike pa je dan protekao u ugodnom ozračju.
Dan smo započeli sa prezentacijom o Švicarskoj preko koje su učenici doznali osnovne informacije o toj državi i Alpama koje se spominju u djelu. Zatim su učenici prezentirali svoje Kocke pričalice koje su napravili kod kuće kao samostalni rad. Pričali su o događajima iz djela, likovima i njihovom osobinama, poruci te su iznosili svoje dojmove o pročitanom djelu. Uslijedila je natjecateljska igra u kojoj su učenici, podijeljeni u dvije ekipe, u zadanom roku morali složiti događaje kronološkim redom. Nakon igre učenici su, uz pomoć Vennovog dijagrama, usporedili Heidi i Klaru. Iznijeli su sve sličnosti i razlike među ta dva lika iz djela. Zatim su učenici radili u paru. Zamislili su da svi likovi iz djela posjeduju mobitel i njime se služe. Najprije su svi učenici nacrtali što bi neki lik fotografirao, a zatim su se zamijenili za papire i svaki učenik je trebao smisliti kome bi i tko poslao tu fotografiju. Također, trebalo je napisati kratku popratnu poruku.
Dan smo završili izlaskom van, u našu zelenu učionicu. Tamo je učenike dočekalo iznenađenje : servirani kozji sir i svježe kozje mlijeko. Nakon degustiranja, učenici su se likovno izrazili slikajući planinu i prirodu u proljeće.
Svi smo shvatili osnovnu ideju knjige koju je i sama spisateljica zagovarala još za života : Povežimo se s prirodom jer priroda liječi.