Škola za život - nastava na daljinu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Čitanje je vrlo važna, no u zadnje vrijeme i pomalo zanemarena aktivnost. U suvremenom svijetu tehnologija (mobiteli, računala) zauzima velik dio slobodnog vremena kod djece. Vrlo je važno motivirati djecu na provođenje slobodnog vremena uz knjigu te njegovati volju i želju za čitanjem.
Kako bi se učenici zainteresirali za čitanje lektirnih djela potrebno je čitanje, ali i satove obrade lektire učiniti što zabavnijim i kreativnijim. 4. a razred je nastavio s obradama lektira na drugačiji način. Ovaj put je na redu bila bajka „Regoč“ naše spisateljice Ivane Brlić – Mažuranić. Integrirani dan započeli smo monologom učenika u ulozi Ivane Brlić – Mažuranić. Nakon toga učenici su se podijelili u tri skupine i krenuli s izradom glavnog lika bajke – diva Regoča. Regoč je glumom učenika oživio i ispričao svoje pustolovine s Kosjenkom. Uslijedilo je rješavanje problemskih matematičkih zadataka na temu lektirnog djela. Dan smo završili satom razrednika na kojem su učenici zamišljali i prepričavali što bi div vidio i doživio na našem planetu. Zaključili su da bi vidio mnogo lijepih i pozitivnih stvari, ali bi se i neugodno iznenadio vidjevši ratove, glad, siromaštvo i prirodne katastrofe. Učeničkim samovrednovanjem zaključili smo da ih je ovakav način obrade lektirnog djela zainteresirao za čitanje i da s nestrpljenjem iščekuju sljedeću knjigu. Najviše im se svidio praktični dio u kojem su izrađivali lutku Regoča. Integrirani dan su smislile i provele učiteljica Jagoda Šmit, pedagoginja Gordana Simeunović i knjižničarka Andreja Satmari. Budući da su učenici bili jako zainteresirani za ovakav način obrade lektirnog djela odlučile su nastaviti s obradom lektire na drugačiji način.