Škola za život - nastava na daljinu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
26. rujna 2023. godine, 20 učenika naše škole krenulo je na terensku nastavuu Zagreb u pratnji 4 učiteljice – Ivane Glavač, Nikoline Milinković, Željke Vajdić i Mirele Lebić Popov.
Prvo smo posjetili Državni hidrometeorološki zavod na lokaciji Ravnice gdje su nas dočekali njihovi djelatnici te nam pokazali meteorološku postaju na Maksimiru. Učenici su imali prilike vidjeti kako izgledaju analogni i digitalni uređaji za mjerenje temperature zraka i tla na različitim dubinama, tlaka zraka, brzine i smjera vjetra, količine oborina, vlage i evaporacije te trajanja sijanja sunca. Voditelj postaje, gospodin Hrvoje Mihalić, pojasnio je učenicima koja je uloga motritelja u procesu prikupljanja podataka o stanju atmosfere te zašto je osim digitalnih potrebno imati i analogne uređaje za mjerenje. Preostali domaćini u ime DHMZ-a: Vjeran Magjarević, Kornelija Špoler Čanić i Ivana Furač, pojasnili su našim učenicima kojim djelatnostima je neophodan podatak o vremenskim prilikama zajedno sa prognozama vremena. Pojasnili su i kako se postaje motritelj, meteorolog i sinoptičar te potakli naše učenike da razmišljaju o odabiru navedenih zanimanja.
Druga stanica u našoj terenskoj nastavi bio je Tehnički Muzej. Tamo su učenici sudjelovali u interaktivnom izlaganju o životu i radu istaknutog izumitelja Nikole Tesle. Imali su prilike vidjeti kako je Nikola Tesla svojim izumima doprinio modernoj tehnologiji i današnjem načinu života.
U sklopu izložba u TM-u učenici su imali prilike vidjeti kako su se uređaji iz svakodnevne primjene mijenjali tijekom vremena, a posebno ih je zanimao razvoj auto i avio industrije.
Posjet izložbenom rudniku u TM - u posebno je dočarao život i rad rudara. Učenici su s velikim zanimanjem slušali voditelja koji je pojašnjavao etape u iskapanju rudača te tehnologije koja su se koristile u prošlosti.
Treći dio terenske nastave odvijao se po Lenucijevoj (Zelenoj) potkovi. Učenici su uz stručno vodstvo prošli po Botaničkom vrtu, a nakon toga kroz Tomislavov trg i Zrinjevac do Trga bana Josipa Jelačića i Zagrebačke katedrale. Učenici su slušali o povijesti grada Zagreba i mnogim legendama koje se vežu uz povijesne događaje i osobe. Posjetili su Dolac, spomen kip Marije Jurić Zagorke u Tkalčićevoj ulici, Krvavi most, Radićevu ulicu te Kamenita vrata. Uslijedio je posjet Markovom trgu gdje su sjedišta najviših državnih institucija u RH: Hrvatskoga sabora, Vlade Republike Hrvatske i Ustavnoga suda.
Učenici su ovom terenskom nastavom imali prilike ponoviti, produbiti i proširiti znanja iz STEM, ali i društvenog područja.