preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2023./2024.

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 23 24.docx

Individualne konzultacije za roditelje

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 55041
Ovaj mjesec: 2533
Ovaj tjedan: 729
Danas: 32
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OŠ V.Nazor domaćin međunarodnog projekta I.N.S.P.I.R.E.
Autor: Andreja Satmari, 10. 10. 2023.

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina u rujnu je bila domaćin međunarodnog projekta „An Inspiring Network for a Sustainable and Inclusive Renewed Education“ poznatiji kao I.N.S.P.I.R.E. Taj je projekt financiran sredstvima Europske unije iz programa Erasmus+, u sklopu kojeg je 19.-21. rujna u Budinščini boravilo 20 učitelja i učenika partnerskih osnovnih škola iz Poljske (Gdynia), Slovačke (Rybnik) i Turske (iz Ankare i Sinopa). Projekt se bavi održivim razvojem te je dosad odrađeno nekoliko mobilnosti: mobilnost učitelja u Gdyniu, Poljsku, mobilnost učenika i učitelja u Ankaru, Tursku, a u 2024. godini slijede još mobilnost učenika i učitelja u Rybnik, Slovačku te mobilnost učitelja u Sinop, Tursku. Tijekom mobilnosti, po nekoliko učenika i učitelja iz svake Škole okuplja se na trodnevnim radionicama u kojima zajedno uče i rade na ciljevima projekta. Cijeli projekt vode učiteljice engleskog jezika, koordinatorice projekta, Ana Bahat i Nikolina Goričan, uz podršku ravnateljice Renate Kreber-Mikšaj.

 

Pod OPŠIRNIJE možete pročitati kako je izgledao njihov boravak u Hrvatskoj.

 


U ovoj, trećoj mobilnosti, hrvatska je Škola bila domaćin te su organizirali niz aktivnosti. Tijekom prvog dana aktivnosti učenici su za goste pripremili program dobrodošlice na kojoj su im predstavili Budinščinu te svoju Školu. U programu su učenici predstavili svoje talente, izvodili igrokaze i pjesmice povezane s održivim načinom življenja, a sam su program otvorile Mažoretkinje DND-a Budinščina koje su svojim nastupom uveličale cijeli program. Nakon programa dobrodošlice, učenici su posjetili Hrašćinski meteorit, a nakon ručka zaputili su se prema gradu Varaždinu. Tamo su, nakon šetnje Varaždinom, posjetili Gradski muzej Varaždin te poznati novootvoreni restoran našeg izbornika, Zlatka Dalića. Goste je dočekao sam gospodin Dalić, a svoje oduševljenje nisu krili ni učitelji ni učenici. Na povratku iz Varaždina, učenici su posjetili OPG „Svijet prirode“, imanje na kojem su imali priliku vidjeti hrvatske pasmine domaćih životinja te najugroženije vrste. Osim toga, učenici su prisustvovali radionici izrade sira te su, neki po prvi put, kušali svježe mlijeko. Nakon povratka u Školu, za domaćine i goste organizirana je svečana večera. Naime, učenici koji sudjeluju u mobilnosti ostaju u obiteljima tijekom svog boravka te na taj način imaju priliku iskusiti hrvatski način življenja.

Tijekom drugog dana aktivnosti, učenici su sudjelovali u nekoliko radionica – učenici svake Škole prezentirali su pjesme koje su sami napisali za ovu mobilnost pod nazivom „What is being a human being?“ te su sudjelovali u dvije radionice: prvu je vodila učiteljica iz Slovačke, gđa Andrea Szalinkova (The most frequently used 30 words in English) u kojoj su učenici uvježbavali najčešće izraze na svim partnerskim jezicima (hrvatskom, poljskom, slovačkom i turskom); dok je drugu vodila Ana Bahat, u kojoj su učenici raspravljali o održivom načinu življenja te izradili digitalni pano na tu temu. Tijekom poslijepodnevnih sati, slijedio je posjet Muzeju krapinskih neandertalaca u Krapini, Centru za prirodu Zagorje Priroda koji brine o zaštiti prirode u Krapinsko-zagorskoj županiji te Parku znanosti u Oroslavju.

Treći, ujedno posljednji dan aktivnosti, bio je rezerviran za radionicu pod nazivom „Natural wastewater treatment systems“ koju je vodila učiteljica Nikolina Milinković, dok je ostatak dana bio rezerviran za razgledavanje i posjet Zagrebu, našem glavnom gradu. Posjet Zagrebu započeo je  posjetom Zološkom vrtu grada Zagreba u kojem su učenici sudjelovali u radionici „Sustainability at Zagreb Zoo“. Nakon toga posjetili su Etnografski muzej Zagreb u kojem su, nakon razgleda, sudjelovali u radionici u kojoj su bojali tradicijsku hrvatsku igračku, konjića, kojeg su kasnije ponijeli kući. Pri povratku kući, posjetili su Mariju Bistricu, najveće hrvatsko svetište,  a nakon toga slijedila je oproštajna večera koja je bila jako emotivna za sve sudionike ovog projekta. Učenici i učitelji primili su certifikate za sudjelovanje te niz poklona koje su osigurali Krapinsko-zagorska županija, izdavači Alfa te ProfilKlett te niz rukotvorina koje su pripremili učenici i učitelji OŠ Vladimir Nazor Budinščina.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju