Škola za život - nastava na daljinu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U sklopu projekta “SMART BIZZ – SMART Budinščina za Zadrugu Zajednicu “financiranog od Islanda, Lihtenštajna i Norveške kroz Financijski mehanizam EGP-a, dana 19. travnja 2024. u 10:00 sati grupa STEM stručnjaka iz Islanda posjetila je Osnovnu školu Vladimir Nazor Budinščina.
Planirani posjet partnera trajao je tri dana, te je imao za cilj upoznavanje i povezivanje STEM timova, jačanje STEM vještina učenika i razvoj sposobnosti učitelja i drugih odgojno-obrazovnih stručnjaka u STEM podučavanju. Partneri s „GeoCamp-a“ u Islandu koji su prisustvovali trodnevnom posjetu su Ólafur Jón Arnbjörnsson, Gauti Eiríksson, Nada Borošak, Huld Hafliðadóttir, Álfhildur Leifsdóttir, te projektna managerica Sigrún Svafa Ólafsdóttir i njihov predstavnik Arnbjorn Olafsson. Članovi STEM tim-a koji sudjeluje na projektu i koji su bili zajedno s partnerima tri dana su voditeljica Renata Kreber-Mikšaj, Kristina Ondrašek, Mirela Lebić Popov, Željka Vajdić, Nikolina Milinković, Ivana Glavač, Dino Lesjak, Jagoda Šmit, Zoran Kuljak, Sebastijan Kocijan i Mirko Nuli.
Prvi dan posjeta gosti su bili provedeni kroz Osnovnu školu Vladimir Nazor Budinščina i Područnu školu Hrašćina, te su ih naši učenici kroz prigodne programe dobrodošlice na engleskom jeziku upoznali s osnovnim informacijama o školama, projektima koji su provedeni i koje škola provodi, te specifičnostima našeg geografskog prostora. Nakon programa dobrodošlica gosti su se imali prilike upoznati sa specifičnostima naših krajeva kroz ugodnu šetnju od Područne škole Hrašćina do mjesta pada Hrašćinskog meteorita, Hrašćinske piramide, te Vinarije Bolfan.
Drugi dan posjeta gosti su imali prilike prisustvovati STEM radionicama koje su pripremili učitelji zajedno sa učenicima u Osnovnoj školi Vladimir Nazor Budinščina. Radionicama su također prisustvovali i učenici manjeg uzrasta, te su kroz mnogobrojne pokuse mogli naučiti više o Zemlji i raznim vremenskim pojavama. Nakon završenih radionica od strane naših učenika, partneri s „GeoCamp-a“ održali su našim učenicima STEM radionicu. Cilj radionice bio je osmisliti kreativno rješenje i sagraditi najveću konstrukciju od štapića špageta i pjenastih marshmallows bombona. Po završetku radionica STEM tim i partneri imali su rezerviran posjet i obilazak, jedne od najvećih posebnosti Krapinsko-zagorske županije i cijele Hrvatske, Muzeja krapinskih neandertalaca koji se nalazi na lokalitetu Hušnjakovo u Krapini. Po završetku obilaska muzeja, STEM tim i partneri imali su također rezerviran posjet Parku znanosti Oroslavlje. Park znanosti Oroslavlje je jedinstven projekt zamišljen s ciljem promocije znanja i znanosti odnosno STEM vještina kroz igru i kreativno osmišljene eksponate. Nakon završenog drugog dana STEM tim i partneri iskazali su veliko zadovoljstvo s provedenim aktivnostima.
Treći dan posjeta gosti su imali prilike prisustvovati STEM radionicama koje su pripremili učitelji zajedno sa učenicima u Područnoj školi Hrašćina. Učenici su na engleskom jeziku objasnili i demonstrirali rad raznih robota i računala koje je škola kupila ili dobila kroz provedbu raznih STEM projekata. Nakon završenih radionica od strane naših učenika partneri s „GeoCamp-a“ održali su našim učenicima i učiteljima STEM radionicu. Cilj radionice bio je nadograditi i osmisliti kreativno rješenje borbenog robota pomoću drvenih štapića, igla, gumica i ljepljive trake. Nakon izrade borbenog robota, timovi su sudjelovali u borbi gdje je bilo potrebno probušiti balon na drugim robotima. Sva rješenja bila su izuzetno kreativna i inovativna, te su učenici izrazili zanimanje i želju za češćim provođenjem ovakvih STEM radionica. Po završetku radionica STEM tim i partneri imali su rezerviran posjet i obilazak Muzeja Radboa s izuzetno bogatim nalazištem sumpora, ugljena, fosilnih i arheoloških nalaza, te bogatoj rudarskoj tradiciji. Nakon završenog trećeg i posljednjeg dana STEM tim i partneri iskazali su još jednom veliko zadovoljstvo s provedenim aktivnostima, te izrazili želju za ponovnim sudjelovanjem na drugim STEM projektima u budućnosti.
Također svi STEM učitelji zajedno s voditeljicom Renatom Kreber-Mikšaj bili su zadovoljni načinom na koji su predstavili njihov kraj i njegove posebnosti, demonstrirali partnerima projekte na kojima sudjeluju, te predstavili STEM vještine učenika koji ostvaruju izvrsne rezultate na raznim natjecanjima i zbog kojih se ovaj projekt i provodi.
Također zahvaljuju na podršci i svim drugim partnerima, te vjeruju da će ih i ubuduće podržati na novim projektima.