preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
e-Twinning

Projekt "Baltazar 4"

E-dnevnik

Školska pravila

Školski kurikulum

Zalogajček 2

Školska shema voća i povrća i mlijeka i mliječnih proizvoda

Udžbenici

Školska lektira

Anketa
Smijem li na internetu davati podatke nepoznatim osobama?




Kalendar
« Svibanj 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo ...

Ruđer Bošković

Dukat - krava Šara

Tajne dvoraca

Domovinski rat

Bogatstvo različitosti

Europa u školi

LIK

Lovrakovi dani

Zaštita i spašavanje

Zeleno srce kuca za nas

Tradicija i suvremenost

Hrašćinski kraljuš

Hrašćinski kraljuš DV

Sportom do zdravlja

Zlatar:Čovjek čovjeku

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Bijeli jelen u 3.razredu
Autor: Jasenka Kuljak, 12. 3. 2019.

I dalje nastavljamo s projektom Lektira - može i ovako. Ovaj put na redu je bio Bijeli jelen, bajka našeg poznatog pisca Vladimira Nazora koju smo obradili u suradnji s knjižničarkom. Kao i inače i ovoga su puta aktivnosti bile inovativne, kreativne i zanimljive - drugačije. Sat je započeo križaljkom kojoj je konačno rješenje bilo Bijeli jelen. Slijedio je razgovor o doživljaju djela i likova. Učenici su se pomoću simbola likova otisnutih uz križaljku podijelili u grupe. Svaka grupa imala je zadatak ukrasiti zadani lik te napisati njegove osobine. Nakon toga slijedila je prezentacija radova. Sat smo završili sjedeći u krugu i prepričavajući bajku. Prepričavanje je postalo zanimljivije kada su u priču ušli likovi iznenađenja i time promijenili tijek događaja. Bilo je zanimljivo slušati kako je šegrt Hlapić pomogao gušćarici Anki ili kako je Zlatokosa izvukla iz šume zadrugare zadruge Ljubanovac. Lektira obrađena na drugačiji način od uobičajenoga ostaje učenicima u trajnijem sjećanju i vesele se novoj lektiri te kreativnom načinu njezine obrade.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju