preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Službena fb stranica škole

Projekt SMART BIZZ Budinščina

https://smart-bizz.eu/

e-Dnevnik

Kalendar školske godine 2024./2025.

Priloženi dokumenti:
skolski-kalendar-2024-2025-1.pdf

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona 24 25.docx

Školska kuhinja

Individualne konzultacije za roditelje

Priloženi dokumenti:
SURADNJA S RODITELJIMA.docx

Nastava na daljinu

 

 

Virtualna školska knjižnica

Školska pravila

Priloženi dokumenti:
Skolska pravila.pptx

Školska lektira
Upisi u srednju

Priloženi dokumenti:
Upisi u srednje skole.docx

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Pogledajmo ...

                                                                                                                                                                           

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 11. 2022.

Ukupno: 85207
Ovaj mjesec: 463
Ovaj tjedan: 419
Danas: 129
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
4.a- Regoč stigao iz Legengrada u Budinščinu
Autor: Andreja Satmari, 28. 11. 2023.

Čitanje je vrlo važna, no u zadnje vrijeme i pomalo zanemarena aktivnost. U suvremenom svijetu tehnologija (mobiteli, računala) zauzima velik dio slobodnog vremena kod djece. Vrlo je važno motivirati djecu na provođenje slobodnog vremena uz knjigu te njegovati volju i želju za čitanjem.

Kako bi se učenici zainteresirali za čitanje lektirnih djela potrebno je čitanje, ali i satove obrade lektire učiniti što zabavnijim i kreativnijim. 4. a razred je nastavio s obradama lektira na drugačiji način. Ovaj put je na redu bila bajka „Regoč“ naše spisateljice Ivane Brlić – Mažuranić. Integrirani dan započeli smo monologom učenika u ulozi Ivane Brlić – Mažuranić. Nakon toga učenici su se podijelili u tri skupine i krenuli s izradom glavnog lika bajke – diva Regoča. Regoč je glumom učenika oživio i ispričao svoje pustolovine s Kosjenkom.  Uslijedilo je rješavanje problemskih matematičkih zadataka na temu lektirnog djela. Dan smo završili satom razrednika na kojem su učenici zamišljali  i prepričavali što bi div vidio i doživio na našem planetu. Zaključili su da bi vidio mnogo lijepih i pozitivnih stvari, ali bi se i neugodno iznenadio vidjevši ratove, glad, siromaštvo i prirodne katastrofe. Učeničkim samovrednovanjem zaključili smo da ih je ovakav način obrade lektirnog djela zainteresirao za čitanje i da s nestrpljenjem iščekuju sljedeću knjigu. Najviše im se svidio praktični dio u kojem su izrađivali lutku Regoča. Integrirani dan su smislile i provele učiteljica Jagoda Šmit, pedagoginja Gordana Simeunović i knjižničarka Andreja Satmari. Budući da su učenici bili jako zainteresirani za ovakav način obrade lektirnog djela odlučile su nastaviti s obradom lektire na drugačiji način.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju