Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije Covid-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022.
Škola za život - nastava na daljinu
« Lipanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici 1. b razreda realizirali su jedan tematski dan vezan uz lektiru „Plesna haljina žutog maslačka“. Dan je započeo satom hrvatskog jezika i razgovorom o emocijama. Zaključili su da se svaka emocija može prikazati bojom pa su taj zadatak dobili i učenici: u grupi obojati krug emocija. Uslijedilo je čitanje lektirnog djela nakon kojega su razgovarali i rješavali popratne zadatke na nastavnim listićima i preko računala. Na kraju su odigrali igru „Ja sam maslačak“ u kojem je jedan učenik na tren postao maslačak, a ostali učenici su mu postavljali pitanja. Zadatci su se nastavili i kroz sat likovne kulture. Učenici su temperama naslikali maslačka i njegovu plesnu haljinu novom tehnikom, kistom i vilicom, što je učenicima bilo jako zanimljivo.
Za kraj, na satu razrednika, odgledali su kazalište sjena i istoimenu predstavu, a nakon toga su u dvorištu škole tražili maslačke i poigrali se izrade vjenčića.