preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Upute HZJZ za šk. god. 2020./2021.

Upute  za sprječavanje i suzbijanje epidemije Covid-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.

e-Dnevnik

Školska pravila

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona.pdf

Školski kurikulum

Priloženi dokumenti:
Kurikulum 2019 2020.pdf

Školska lektira
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo ...

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Četvrtaši završili s Lektirom na drugačiji način
Autor: Andreja Satmari, 15. 6. 2020.

Pri kraju je još jedna nastavna godina, a za četvrtaše i posljednji dani razredne nastave. Tijekom protekle četiri godine sudjelovali su u raznim projektima i bili aktivni na mnogim područjima. Jedan od projekata bio je i Lektira na drugačiji način.

Pod OPŠIRNIJE pročitajte na koji način su obradili zadnju lektiru.


Cilj projekta je bio upoznavanje lektirnih djela kroz zanimljive i djeci privlačne aktivnosti te poticanje kreativnosti i stvaralaštva nakon čitanja. Osim toga,
ovim projektom se poticala i važnost čitanja općenito. Zadnje djelo koje su učenici 4. razreda obrađivali i upoznavali „drugačije“ bilo je djelo po izboru.
Budući da se nastava odvijala na daljinu, učenici su odabrali djelo po izboru i čitali preko portala e-Lektire ili djelo koje su imali u vlastitoj kućnoj knjižnici. Učiteljica je, u suradnji s knjižničarkom, dala učenicima izbor kako će prezentirati djelo. Mogli su birati između plakata, dramatizacije i diorame.
Osim toga, trebali su napisati pismo glavnom liku, piscu ili osobi koja nije čitala djelo. Učenici su ponovno pokazali svu svoju kreativnost u izradi plakata i diorami kao i u pisanju pisama. Nakon prezentacija, mnogi su učenici poželjeli pročitati djela koja su im predstavili njihovi prijatelji. To je najbolji rezultat ove aktivnosti, a i samog projekta.

Učiteljica je zamolila učenike da naprave Top ljestvicu lektirnih djela koje su čitali tijekom četvrtog razreda. Najviše glasova dobila je knjiga Heidi dok drugo i treće mjesto dijele Družba Pere Kvržice i Bambi. Učenici su, također, izdvojili neke od aktivnosti iz projekta Lektira na drugačiji način koji su im se posebno svidjeli. Ovo su neke od najčešće spomenutih:
- izrađivanje lutke Regoča
- dramatizacija jednog dijela romana Duh u močvari (rad u skupinama)
- izrađivanje Zelengrada od otpadnog materijala
- plakat pričalica (Petar Pan)
- lektirna vrećica (Heidi)
- pizza lektira (Družba Pere Kvržice)…
U projektu su ovih godina, osim učiteljice Jagode Šmit, svojim idejama i samom realizacijom nekih aktivnosti sudjelovale: učiteljica Jadranka Plantak, pedagoginja Gordana Simeunović i knjižničarka Andreja Satmari.
Čitanje potiče maštu i kreativnost, širi horizonte, potiče na razmišljanje, bogati rječnik, odmara, smiruje, zabavlja i veseli. Budućim petašima želimo da što češće čitaju i uživaju svim blagodatima koje nudi druženje s knjigom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju