preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
Upute HZJZ za šk. god. 2020./2021.

Upute  za sprječavanje i suzbijanje epidemije Covid-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.

e-Dnevnik

Školska pravila

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona.pdf

Školski kurikulum

Priloženi dokumenti:
Kurikulum 2019 2020.pdf

Školska lektira
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo ...

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Div u četvrtom razredu
Autor: Jasenka Kuljak, 29. 10. 2019.

Potaknuti pozitivnim iskustvima učenika s obradom lektire na drugačiji način nastavljamo tako i dalje. Ovaj put na redu je bio Regoč. Samom tematskom danu posvećenom toj bajci prethodilo je nekoliko sati izrade rekvizita. Učenici su zajedno s učiteljicom, knjižničarkom i pedagoginjom izradili lutku Regoča. Glava je nastala tehnikom kaširanja, a tijelo od vješalice, novinskog papira i stare odjeće. Učiteljica i knjižničarka započele su tematski dan pravilnim određivanjem tijeka događaja i tako smo sažeto prepričali bajku. Nekoliko učenika je čitalo dijelove bajke u kojima su opisani glavni likovi. Zadatak je bio ispisati u tablicu osobine  i izgled likova. Podijeljeni u skupine učenici su smišljali monologe i dijaloge glavnih likova koje su nakon toga odglumili pomoću lutke Regoča i Kosjenke. Neki su se snašli vrlo odlično i zaradili spontani pljesak ostalih učenika. Poruku djela smo otkrili dramatizacijom kraja bajke. Pedagoginja je nastavila satom razrednog odjela u kojem su učenici smišljali riječi koje u sebi sadrže riječ div. Zatim su se zamislili u ulozi diva te su nabrajali razna dobra djela koja bi učinili da su divovi. Podijeljeni u skupine, procjenjivali su koliko svi učenici poštuju razredna pravila. Sat je završio vršnjačkim vrednovanjem čiji je zadatak bio procijeniti aktivnost i zalaganje učenika u svim aktivnostima vezanim uz tematski dan. Učenicima se ovakav način nastave jako svidio i zaželjeli su da im svaki dan bude ovakav.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju