preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina

Login
e-Twinning

E-dnevnik

Udžbenici

Školska pravila

Školski kurikulum

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikulum.pdf

Godišnji plan

Zalogajček 2

Školska shema voća i povrća i mlijeka i mliječnih proizvoda

Školska lektira

Anketa
Smijem li na internetu davati podatke nepoznatim osobama?




Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo ...

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Biti učitelj/ica na 1 sat - zamjena uloga učenik-učitelj
Autor: MARIJA ZOZOLI, 5. 4. 2018.

Prema Školskom kurikulumu Dan darovitih (21.3.) učenici viših razreda su od 19.do 23.ožujka 2018. na jedan školski sat mogli postati "učitelji". Najprije su napisali i predali svoj životopis učitelju onog predmeta za koji su posebno zainteresirani, motivirani i kojeg vole raditi. Učitelj je pregledao životopise i odabrao učenika koji će ga zamijeniti jedan školski sat, dogovorili su nastavnu jedinicu koju će prezentirati svom razrednom odjelu te uz pomoć učitelja dobro je proučio i pripremio se za nastavni sat.

Cilj je bio upoznati  i razvijati mogućnosti motiviranih, talentiranih i darovitih učenika kao i uvažavati njihove različite sposobnosti; razvijati komunikacijske, prezentacijske i socijalne  vještine kod učenika; osvijestiti važnost  i odgovornost učiteljskog poziva te motivirati učenike za različite znanosti/zanimanja pa i učiteljsko.

Za zamjenu uloga učitelj - učenik u matičnoj školi Budinščina i PŠ Hrašćina prijavilo se 50 učenika predmetne nastave (37%) za sve predmete redovne i izborne nastave. Učenici su se, većinom, prijavili za jedan predmet, a nekolicina i za dva ili tri predmeta. Učitelji su pozitivno odgovorili na sve primljene zamolbe.

Satovi su održani prema planu, dobro su pripremljeni, ozbiljno i odgovorno prihvaćeni od strane učenika i učitelja. Prilika je svima nama u školi da i kroz ovakve projekte još bolje upoznamo  učenike, njihove interese i mogućnosti te im  pružiti priliku da se razvijaju, da njeguju i obogaćuju ono najbolje u sebi, da imaju priliku biti ono što vole…

Potaknuti interesom učenika i njihovim ozbiljnom pristupu odgovornoj zadaći, vjerujemo da ćemo s Projektom nastaviti i sljedeće godine.

Pod OPŠIRNIJE pročitajte neke dojmove i razmišljanja učenika.


Lucija Svrtan (VIIb) na mjestu učiteljice Hrvatskog jezika i Matematike

Posao učitelja, iako se na prvu čini laganim, u stvarnosti je upravo suprotno. Prošli tjedan okušala sam se u ulozi učiteljice Matematike i Hrvatskog jezika. Iako sam pripremila tijek sata unaprijed i uvježbala ga, kada sam došla na sat sve je bilo drugačije…Teško je predvidjeti što će bujna učenička mašta reći pa sam sat u nekoliko sekundi morala izmijeniti. Bilo je zabavno, ali u ponekim trenucima i naporno. Nakon što sam ovo iskusila, vjerojatno ću više cijeniti posao učitelja.

Luka Habajec (VII.PŠ)- Engleski jezik:

Javio sam se za Engleski jezik jer mislim da mi dobro ide. Priprema sata zahtjeva mnogo vremena i truda. Pod satom sam se osjećao jako dobro. Nema puno učenika koji uče i koji se javljaju. Potrebno je više potaknuti zainteresiranost učenika za učenje. Nadam se da sam nešto novo naučio sve učenike u razredu jer lekcija nije bila teška.

Sada znam da učiteljima nije lagano i da imaju puno posla i kad nisu na satu. Svidjelo mi se što sam to pokušao i rado bih to ponovio, ali to ne mijenja činjenicu da ne želim postati učitelj. Mislim da bi svi trebali pokušati. Zahvaljujem učiteljici na pomoći i savjetima jer bez njezine pomoći ne bih znao kako se pripremiti za sat.

Ana Bejuk (VII.b)- Geografija:

Meni se uloga učiteljice geografije jako svidjela. Mogla sam svojim prijateljima predavati sadržaje svog najdražeg predmeta! Možda će ovaj sat koji sam održala biti smjernica za upis u srednju školu jer jako volim geografiju i u budućnosti bih možda postala učiteljica Geografije. Htjela bih opet doživjet takvo iskustvo…

Petar Mešnjak (VI.a)-Informatika:

Bilo mi je zanimljivo bit jedan sat učitelj Informatike. Baš je bilo odlično. Mislim da su učenici moj sat prihvatili dobro, ali mislim i da im je bilo malo smiješno. Sve u svemu bilo je zabavno. Volio bih to ponoviti.

Dario Brckan (VI.PŠ) –Vjeronauk:

23.3.2018. održao sam sat Vjeronauka. Osjećao sam se kao pravi učitelj. Bilo mi je ugodno sjediti za učiteljskim stolom. Prijatelji su lijepo radili. Dobili su i ocjene za svoj rad, učiteljica ih je upisala u e-dnevnik. Htio bih to ponoviti i jako se veselim.

Marko Sokser (VIII.PŠ)- Engleski jezik:

Javio sam se za mjesto učitelja Engleskog jezika. Isprva sam mislio da će posao biti lagan. Kada sam dobio materijal za pripremu bio sam iznenađen. Nisam mislio da je priprema za sat toliko komplicirana. Isprva mi nije išlo, ali sam se uhodao. Sada vidim da učiteljima nije lagano pripremati se za sat. To zahtjeva mnogo strpljenja i koncentracije. Kada je došlo vrijeme za sat bio sam malo zabrinut, ali je sve dobro prošlo. Gradivo je bilo zanimljivo i nije ga bilo teško naučiti. Na satu je trebalo imati strpljenja s učenicima. Neki rado sudjeluju u nastavi i vole učiti, a neki su nezainteresirani. Ne prate rad i ne žele u njemu sudjelovati. Potrebna im je dodatna motivacija. Vidio sam da je učenicima draži grupni rad i nekakva vrsta natjecanja od samostalnog rada.

Posao učitelja mi se doima zanimljivim i punim izazova. Rado bih bio učitelj. Učenici su rekli da sam strog i znam da takvi učitelji nisu baš dragi učenicima. Posao učitelja nije da se svidi učenicima, nego da ih nauči znanja koja će im trebati u životu. Ponovio bih posao učitelja jer sada bolje razumijem s čime se učitelji susreću svakodnevno. Zahvaljujem učiteljici  na pomoći oko pripreme za sat. Pokazala mi je kako se planiraju sati i pomogla oko pripreme. Dala mi je savjete oko izvođenja određenih aktivnosti. Vidio sam koliko truda ulaže oko pripreme svakog nastavnog sata. To me se dojmilo i divim joj se.

Lucija Kobeščak (VIII.)- Hrvatski jezik:

U petak 23.3.2018. održala sam sat Hrvatskog jezika. Sat smo započeli igrom asocijacija, a nakon toga obrađivali pjesmu Lastavice Frana Galovića. Svidjelo mi se kako sam vodila sat i kako je protekao. Učenici su bili aktivni, a na kraju sata  su mi pljeskali i rekli da bih mogla biti učiteljica.

Dorotea Karaba (VII.b) –Hrvatski jezik:

Svi mislimo da je lako biti učiteljica. Tek kada zamijeniš mjesto s učiteljicom vidiš da nije tako. Treba osmisliti sat, a to nije baš lako. Moraš se potruditi da sat bude što zanimljiviji te da te svi učenici slušaju i izvrše svoje zadatke. Biti učiteljica na jedan sat bilo mi je jedno lijepo iskustvo koje ću, nadam se, ponoviti i druge godine.

Danijela Priščan (V.PŠ)- Tehnička kultura:

Na satu Tehničke kulture bilo je zanimljivo mijenjati učiteljicu na jedan sat. Bilo je teže nego što sam mislila jer treba napraviti prezentaciju i dobro pripremiti zadatke za sat. Bilo je zabavno jer smo radili pernice od šarenog papira što smo pripremile učiteljica i ja. Također je bilo zabavno naučiti nešto novo. Svidjelo mi se biti učiteljica jedan školski sat. 

 

Miroslav Žugec (VIII.PŠ)- Vjeronauk

Dana 23.03.2018. zamijenio sam učiteljicu na satu Vjeronauka. Nastavna jedinica je bila "Tko je Isus Krist? ". S učenicima sam obradio zadanu temu. Razgovarali smo o Isusu i naučili nešto novo. Moja iskustva s tog sata su vrlo pozitivna. Na satu je vladala ugodna atmosfera. Poslije sata razgovarao sam s prijateljima i njima se svidio sat. Čestitali su mi i rekli da bih bio dobar učitelj. To je jedno lijepo i zanimljivo iskustvo. Učiteljski posao mi se čini laganim, ali sam shvatio da je ponekad teško izaći na kraj sa svim učenicima.

 

Lorena Kapitan (VI.a)- Engleski jezik:

Kada sam bila učiteljica Engleskog jezika mislila sam da će biti lakše, no bilo je zaista teško… Jako je zamarajuće pričati cijeli sat, objašnjavati nepoznato, davati zadatke… Ali meni je to zapravo bilo jako lijepo… Sjajan je osjećaj kada stojiš pred razredom i učiš učenike nešto novo, nešto s čim nisu upoznati. Razred je bio složan i uživjeli su se u ulogu da sam ja učiteljica. Kada sam se kod kuće pripremala za sat mislila sam da neću uspjeti, da će mi se svi smijati, no kada stanete pred razred sva nervoza nestane jer znate da radite ono što volite i ono što vam ide. Vjerujem da ću u budućnosti biti učiteljica ili profesorica pa mi je ovo bila odlična prilika da probam. Zahvalna sam učiteljima moje škole koji su nam predložili ovaj projekt i dali mogućnost da se stavimo u njihovu ulogu.

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju